Allt är ett VM

Allt är ett VM för mig och klok, klokare, klockö när vi umgås!
I tre års tid har de varit tävlingar i skolan, speciellt på matten haha :)
Och även idag så skulle vi tävla i precis allt, vem som kunde gå snabbast. snabbast ner för rulltrappan, vem som åt snabbast.. arså helt onödiga saker som man måste vara bäst på, eller bättre än klockö på.
Vi var på ikea idag, prov satt å låg i varenda soffa/säng på hela ikea.. till omed de tävlade vi i, vem som hittade den skönaste soffan och sängen! haha. Simon erkände idag för första gången att jag är bättre än han på kicktunering, riktigt nöjd är jag där :) haha..
Usch vilken dag man bli trött av att umgås me klockö, på fredag ska vi utse vem som är den bästa glasbäraren på onkel, Andrea VS Klockö..
Nu ska jag göra  lite julstämning här hemma, tända ljus, äta igen och sätta på lite julmusik!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0