En irriterad Andrea

Hej mina vänner!
Jobbet igår gick braa, är duktigt irriterad på våra idioter till grannar som väckte mig av att dom borrar, vet i fan va dom h¨åller på med, ha borrat fram & tillbaka i 1 timme nu! säger bara Nu er de Nock!
  Ikväll blir det till att jobba igen, och imorgon är de söndag då blir de sista myset me syrrorna på tre veckor :(.. kommer sakna dom! igår när ja jobbade så klädde syrrorna "julgranen" riktigt fint blev de:)
 
Nu är Jaaag snart hemma! saknar Pappa & mamma å mina rum och julgranen och hela mitt lag å gynn!
skaa bli hur kul som helst att komma hem,  ska bli så skönt att sova själv i ett rum, i min egna stora säng med alla kuddar, och så har mamma gjort julfint hemma nu, granen är uppe och mina tomtar är i fönstret :).  Ska bli så mysigt att komma hem!

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0