godmorgon!

Godmorgon va de! klockan är 14.20 :)
 var faktiskt uppe vid 9, av någon konstig anledning har jag blivit morgonpigg.. men gick och la mej igen, ska ju jobba ikväll.
Har ätit världens godaste kycklingryta och ris, ska hoppa in i duschen, göra mig iordning ska nämligen snart träffa beeaaaa, av någon konstig anledning tycker hon jag är seg haha, men hon är nog den enda i världen som tycker de :).

10 dagar kvar du till jag ska heeem, åh va jag läääängtar!
Ska bli så kul & träffa laget och släkten har saknat dom så otroligt mycke!

Är dock lite ledsen över att julen inte kommer bli desamma iår, förstå året utan mina älsklingar Antonia och adrian :( va är de för jul? Jag saknar dom mer än allt annat! Tur att kusinvitamin becca kommer hem från London så man få träffa henne :)

Neej nu vill jag heeeeeeeeeeeeeeem!

av många olika anledningar!



Kommentarer
Postat av: you know who

saaaknar min gynn vän, men snart är du här och då ska vi leka massor (:

2008-12-05 @ 22:48:59
URL: http://gynnas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0