hallihallå

Syrror är alltid syrror, syrror är syrroryrror ♥

Idag är ingen vanlig dag, idag är syrrans födelsedag.
Jag hoppas att du bra mår, och idag en massa tårta får.
I morse gick jag på världens nit, då du tagit min choklad bit.
Men syrran den var du värd, så du inte blir undernärd.
Nu är syrrorna inte längre fem, för du har åkt hem.
Syrran saknar syrran redan, läs nu nedan:
Snoppen är stram, puss & kram.

Syrror är alltid syrror, syrror är syrroryrror ♥


Jaha mina vänner nu är jag hemma i underbara karlskrona, kan tala om för er att jag ALDRIG uppskattat denna stad så här mycke förut! Hänt mycke dessa dar jag varit hemma träffat alla mina vänner, familjen och släkten, varit och fikat och har tillomed hunnit fylla år :).
Dikten fick jag av jossesyrran på min födelsedag vad hon kan! Jag saknar er där uppe i norge men snart kommer ni med hem :).

Igår var de då min födelsedag mamma och ingmar kom in och sjöng för mej sedan kom mormor också,  sedan var jag och fikade på stan pratade igenom allt som hänt, man ha missat enhel del när man inte varit hemma´de var en bra födelsedag vill ja lova! tack för det ;)
På fredag, eller a imorgon ska vi fira mig men släkten, ska bli mysigt å undrar va jag få för fint då...är nyfiken :)..
Idag har jag träffat lollo berra emma hentzel och alla.. varit och fikat, hade enhel del att gå igenom där me, å nu blir de lugnt till halv 8 tiden då ska jag träffa Lambrantklaura & butsphille, vi skabaka lussekatter och kolla på sunesjul och spela playstation!
Imorgon bli de fika igen, ovanligt? nä inte alls! släktkalas och utgång för mej och lollet, få väl se om några andra ska med? :).

sköt om er jag återkommer så småningom
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0