Heeeej

Hej min nära o kära :)
Hoppas ni mår bra, för de gör jag .. skaa snaart hem ju bara helgen kvar här i Oslo ju! Är bara lite trött blev en sen natt på datorn, åh så upp tidigt hade lovat Beaa att inte vara så seg.. och de lyckades ja med!
Vi har varit på stan idag kollat kläder o myst! Nu är jag hemma, tänkte sitta här en stund innan jag går och lägger mig ska träna & jobba ikväll ju! Såg att mina älskade syrror laddat ner mysteriumet på greveholm blir till att titta på de :)

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag spelade squach med klockö i 3 timmar hur kul som helst, knäet tyckte dock inte de var så kul.. men jag orkar verkligen inte, nu skiter jag i hur ont de gör efteråt, eller hur ont de gör om man sträcker ut de.. ha lärt mej springa me böjt ben haha så de funkar ju, klarar inte av att vara hemma längre och inte få träna. Så nu spelar jag med smärtan och lär mej förtränga den ist! :)
nänä nuuu ska jag fixa men musik här å sedan titt på greveholm!
Sköt om er, snart kommer jag hem å gör stan osäker igen ;)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0