Tanke

På bussen påväg hem ikväll satt jag och lyssnade på mp3 & man kommer alltid in i så djupa tankar som aldrig annars skull falla in i.. satt och tänkte på hur skönt de är att bara vara så anonym, att ingen vet vem jag är eller vad jag sysslar med! Bara en sånn otroligt skön känsla :)
Men endå vill jag hem ikväll, saknar gynn otroligt mycke.. saknar hela släkten, har aldrig varit ifrån dom såhär länge någon gång! Ska bli skönt att komma hem den 15onde.. mycke som drar mej hemmåt nu.
Vill ha mer julstämmning, vi syrror ha gjort pepparkakor, kola men en gran saknas men vi kom fram till att jag skulle vara gran de kunde vara mitt jobb, lät bra tycker jag, har alltid velat vara lite som sune.
Satt o tänkte på det.. alla inomhuscuper är en del av julen tycker jag, man längta så till cuperna, sen är de så himla kul att alla är runt jul, så kom fram till att det var de som saknades för en riktig julstämning för min del, och såklart att man är hemma.

Sitter och lyssna på Only hope tröttna nog aldrig!

Tack för mej!
Godnatt mina vänner å ovänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0