vilket tjat :P

Ja hemskt många som fråga vem texten är till, kan tala om att den inte är till nån.. de är spice girls och den är bara bra helt enkelt :).
Idag är jag trött, sliten & hungrig, jobbet i helgen har gått fiint.. Anna syrran va ute och festade igår, hon hade en heldel kul att berätta, kom fram till att hon är en dreglande hund, ode gillar vi ;)
Tror de eller ej men dom enda svenska kanalerna vi ha här i norge är 1an  och 2an så nu följer vi, Vem vet mest?
Tror du vi ha blivit allmänbildade eller? Jag som trodde detta va tråkigt å att de bara va bögparet crille & roger som följde detta.. där hade vi fel!

Josse och jag hade en djup diskussion innan, hur förklara man ordet lyster? åå vi satt och funderade om man kan säga; Du ger mig lyster.  Sak samma, men vi kom fram till att lyster, är att man lyser upp arså ungefär att man är glad och att man kan säga du ger mig lyster.. :) aja en helt onödig diskussion egentligen men men..

7 dagar kvar tills jag kommer heem nu, tiden går för snabbt helt enkelt.

Ses snaaart! PussKram

NU ER DE NOCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0