Andrea mår nog inte så bra

Heej alla vänner & ovänner!
Hela dagen igår var jag så orolig,  visste inte va jag skulle ta vägen.. ni vet en sådan jobbig känsla när man inte vet var de är, Iaf kom till jobbet vi 21.. vid 12 tiden började ja känna mej svimfärdig så fick sätta mej ner, vid 1 tiden fick jag rusa ut på toan och spy fick åka hem, kim är en ängel.. som tur va slapp jag gå hem.. sen har de hållt på såhär fram o tillbaka hela natten, tror de eller ej men jag blev smittat av skev, får väl skylla mej själv, som både ätit,  druckit & umgåtts me henne 24 timmar om dygnet.. Trodde ja var immun mot att bli smittad, bruka då aldrig bli dålig bara för nån annan är sjuk..
Men nu har jag lärt mej detta, ska göra som syrrorna hedanefter och gå omvägar runt den som är sjuk för att slippa bli smittad ;)..
Om en timme får vi besök av hampus & Vg, måste vara kul & komma till denna sjukstuga :)

nä ska förska sova en stund till, sedan försöka äta något, första gången här i norge som tanken på mat inte få rmej lycklig utan istället få mig att vilja spy !
Sköt om er!


"Thanks you god.... and my mum!"
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0