bästa vän

Jag har världens bästa vän, önskar att alla kunde få ha en sådan underbar vän.
Jag har turen, att ha sofie som bästa vän!
Hon ställer upp i alla lägen, och gör alltid allt för en..
Hon är en den jag verkligen kan berätta precis allt för, hon är den som känner mig allra bäst. Hon vet vad jag tänker, innan jag tänkt klart själv & hon vet vad jag ska säga, innan jag sagt de! :)
Hon är helt enkelt för underbar, herromdagen när jag fick reda på allt om mitt knä, kom hon hem och hade köpt godsaker till mig för att jag skulle bli lite gladare, och de blev jag allt, mycke gladare..

Ikväll är de min och josses tur att ta hand om henne, tycker väldigt synd om henne, hon jobbar alldeles för mycke här uppe, och stressar alldeles för mycke.. de har hon alltid gjort iofs.. men nu är de på tok för mycke stress, frestande att jobba så mycke, när man tjänar så pass bra! vi som känner henne vet är hon en fresterska ;) men hon måste även tänka på sin hälsa..
Imorgon ska jag köpa något gott till henne, så hon mår lite bättre förhoppningsvis.

Sofie Johansson ett liv utan dej, skulle inte vara ett liv för mej!

Tack för att du finns
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0