En Trött Andrea

hejsan! Blev ingen pearl harbrour igår kväll, vet inte varför den ta sånn jädra tid å ladda ner.
Men Efter att ha bytt film 2 gånger, lassie va dubbad och get rich and die trying hackade så satte vi på 28 weeks later, och den filmen hade kanske världens sämsta slut, riktigt dåligt!

Idag var tanken att jag skulle upp tidigt & söka ett jobb på vardagarna, men av någon konstig anledning så vaknade jag av att min mobil ringde hela natten, så har sovit sådära bra natt :) Vaknade iaf vid kvart över tolv, och när jag kom ut i köket så var de helt upp och nedvänt disken va nästan till taket, så de va bara till å ställa sig att diska, är iaf klar med de nu! så tänkte få tag på Klockan och karl-simon å hänga lite med dom å ut och söka jobb.

Ha de fint!

Pusskraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0