...

Ibland suger livet rejält, riktigt rejält.. man få helt enkelt försöka göra nått bra av allt de dåliga.
Always look on the bright side of life

Igår va de jobb, ikväll bli de lugnt.. fest förmodligen, ingen skräll.. men bli lugnt för min del, Anna och jag ska ju ragga nyktra ikväll :) haha.
 Vilken sjuuuukt bra musik dom spelar på radion, aldrig en dålig låt! Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska anna & jag till akerbrygge, ensamma som vi är så ska vi se solnedgången tsm ;D.
Anna står och tvätta ansiktet med vatten & socker, vet inte om jag tycker de låter normal direkt... nått fel är de på henne helt klart!
Näe duschen väntar! Ha en toppen dag/kväll, för de ska iaf jag ha!

Kysss



Kommentarer
Postat av: Andreaaaaa

syrran du har bliit utmanad i brist på annat medans jag sitter o väntar på att du ska bli klar med sminkningen syrroryroor är bäst

2008-11-22 @ 15:18:27
URL: http://andrealagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0