Lycklig? Olycklig?




Iförgår skrev jag att jag var lycklig, jo visst är jag det till en visst del.. Men de bästa jag vet är att spela fotboll och när jag inte kan göra det , så är jag snarare olycklig!
Tänker på det hela tiden, att bara få träna, träffa laget & bara göra det man tycker är kul.
Just nu är jag så jädra glad för att jag inte är hemma, hade aldrig klarat av detta med knäet, missat träningar och alla roliga cuper å ist få sitta vid sidan, och inte få vara delaktig i glädjen.

De värsta är att de inte finns något jag kan göra åt mitt knäet, för vad jag än gör så svullna det.. Och vila kan jag fan inte heller göra, för de hjälper inte de heller!
Antar att jag få skita i svullnaden och bara köra på.. kan dock inte va så bra, men så får de bli!! Säger som lucas scott, du få lära dig spela med smärtan, & förtränga den ;D.

På Söndag spelar vi DM hemma, jag hoppas dom går vidare! vi hejja på er här uppefrån!
 Lycka till & Kör hårt!

Kommentarer
Postat av: tova

vi saknar er i laget här hemma! vi ska kötta vill jag lova för er skull , :) ha det så bra! puss

2008-11-14 @ 13:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0