Fredag

mallorca

Tjolahoppsan sa, vilken toppendag?

onääe, regn, rusk och kyla här i Oslo idag, vill bara härifrån nu, vill ut och resa, å komma till värmen!
Måste tjäna massa om jag ska kunna göra min resor med skev och mina vänner, så få se till och fixa mig ett till jobb nästa vecka! Att jobba på onkel donald om helgerna räcker inte för att spara pengar, och de är endå de vi är här för! :)

Saknar min gynn, som skulle komma nu till helgen egentligen, men blev massa förhinder :(. Jag hoppas hon kommer snart för jag saknar verkligen henne!
Nu är de dags att vandra ut i regnet, ner till trikken för att ta sig till karl-simon och grabbarna för att sedan komma till skattekontoret och försöka få sitt skattekort, som tagit på tok för lång tid!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0