Lassie



Blev inget med jobbsökande idag heller, men nu ha klockö och jag lovat varann att imorgon bli det allt av, så måste vi till Onkel donald och dona med skattekortet & arbetstider!
SÅ ist för att göra något vettigt med mitt liv, så satte jag på Lassie den filmen är verkligen så hemsk men samtidigt så underbar! Älskar verkligen lassiejycken så sjukt fin hund! men har ändå varit lite vettig idag, Jag ha faktiskt städat hela lägenhet, dammsugit, diskat, hängt upp tvätten och så har jag lagat kycklingfärsgryta och ris med min bästa vän! sen tände vi ljus å bara njöt av  maten, riktigt fint..
 Ikväll blir det äntligen dags att kolla på Pearl harbrour har väntat på filmen i en vecka nu i nerladdnings programmet.

måste bara tilllägga igen att musiken på radioon här är så sjuukt bra!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0