nattblogga






Sitter & skriver med min gynn vän på msn, önska jag vore hemma hos dig nu, hade gjort dej glad, mej själv med för den delen.. träffat gynn, skrattat, ätit chips och dipp oså hade jag sluppigt lyssna på josse när hon ligger och snarkar på soffan!
Kollat på världen sämsta film idag, vet inte ens vad den handlade om..
Hade mer koll på grannarna på tionde våningen vi ser rätt in i deras vardagsrum, började med att en kille gick runt naken sedan försvann han in på ett rum, kom ut med kläderna på, sen ser vi att de ligger en kille till på soffan, helt klart bögar till grannar! Mysigt! ;D.
Nähe nu är de ävl dags för en annan att krypa ner i sängen, ska nog inte väcka jossesyrran hon ligger bra på soffan, åh jag får en hel dubbelsäng för mej själv :D suveränt!

Godnatt Puss&Kraam / Andrea Lagerberg

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan.



Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker, det är alltid kul med kommentarer :)



Och om du vill ha chansen att bli veckans blogg så kan du kommentera mitt senaste inlägg under kategorin "Veckans blogg"



/Maja

2008-11-08 @ 01:24:09
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0