Underbara Oslo

solnedgång

En vacker solnedgång från vår balkong här i Oslo!

Har solnedgång varje kväll från våran balkong så himla mysigt, kommer nog bli en hel del bilder på solnedgångar eftersom Josse säger varje kväll; ååh denna är finare än igår vi måste ut och ta ett kort! :).
Nu sitter jag och lyssna på Melissa Horn - New York, och vänta på att mina syrror ska komma hem från jobben, så tyst och lugnt utan dem men jag saknar dom, lite iaf ;D.
De finns fyra låtar som går dagarna långa här i lägenheten och det är:
  • Melissa Horn - New York
  • Pussycat Dolls - I Hate This Part
  • Beyonce - Single laides
  • Sheryl crow - If it makes you happy
Börja dock bli smått utjatade men dom går ändå :).

Dags & laga mig lite mat nu tänkte jag! Ha de så bra!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0