Utmanad

Utmanad Utmaning. Jag har blivit utmanad av Anna Östergren är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Okej here we go:
1. De först jag tänder på hos en kille är leendet och stjärten ;D
2. Jag har ett gosedjur som heter kurth
3. Jag älskar pannkakor
4. Jag gråter till sorgliga filmer
5. Jag är sockerberoende
6. Jag tycker att jag sjunger bra :)
7. Och Jag älskar mina syrror

Jag utmanar Gynn  http://gynnas.bloggagratis.se Och Amanda http://Amandakrona.blogg.se



P.S anna är otroligt seg, vi missade solnedgången ist blev de en runda på stan, eller va de så att vi prioterade stan :) imorgon ska jag köpa världens snyggaste bianco skor ;).
Tack o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0