Vaknat

Idag sov jag & sofia länge josse gick upp 6 för hon trodde hon började sju, men väl nere på jobbet sa dom att hon började 4.. haha rätt go där.
nu sitter jag här på internet och försöker förstå mej på va de är för skillnad på alla dessa konstiga namn, sak ta mej till ett sjukhus men så finns de olika man ska gå till beroende på vad man har ont, krongligt är de iaf.
Men måste hitta till en sjukgymnast så jag kan böraj träna rejält å så jag få veta va de är för fel på knäet, jobbsökandet få vänta :).
Pusskram

Kommentarer
Postat av: zandra

jag vet, jag borde nog göra det! men jag måste ju ha någonstans att bo! haha

2008-11-20 @ 16:13:44
URL: http://zandycandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0