Bästa vän hemma

Min Bästa vän är hemma för gott och de är Påsk! :).

Dagarna flyter på med träning, vänner, fika och kärlek!
 Ikväll lutar de åt utgång här i Karlshamn om Annasyrran inte balla ur, vilket jag tro hon gör denna gången.. isf blir det myskväll med Adam.
Imorgon få man påskägg, eller är de på lördagen? i vilket fall så ska vi ha påskmiddag hemma hos farmor och farfar :). Fotboll imorgon med Asarum- Nättraby redan klockan 10, så får se om jag orka me det! Beror på hur denna kvällen blir!

åh Lördag är de 20-års fest för Anna och skevaren!! Som jag längtar, sedan bli de utgång på natti denna gången kanske man faktiskt kommer in också, få hoppas på de duu... jaja..
Snart ska Jag väl hoppa in i duschen Lina kommer om 1- 2 timmar och då blir de förmodligen fika på stan här i karlshamn.

Glad Påsk mina vänner!


vill på bal igeeen :)

Kommentarer
Postat av: den bästa syrran

syrran är ledsen men jag ska gottgöra detta;) jag är inte den som ballar ur i vanliga fall de vet du:D vi tar i dubbelt på lördag :) puss syrran!

2009-04-10 @ 00:29:33
URL: http://annaostergren.blogg.se/
Postat av: sophie

vilken fin blogg du har andrea :) hoppas du har det bra i norge ! oh lycka till med knäet , önskar dig all lycka ;) ha det bra så kanske vi ses ! kraam

2009-04-11 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0