Känner mig så lycklig!

Borta bra men hemma bäst?
JA för tillfället känns de så, känner mig så lycklig! Meeen ja sakna mina kusiner redan
Landade 00:30  inatt, efter en underbar flygresa, hade tre säten alldeles för mig själv, sedan kom min snälla underbara Adam och hämtade mig i  Malmö :).
 Sjukgymnasten har  ringt, ringde 1 april bli operation två månader tidigare än beräknat så i slutet av juni, sommaren lär bli lite smått förstörd, men de är de värt.. rehab, träningträning och kärlek kommer min sommar bestå av :).

Min bror fyllde även år 1 april Grattis till de aprilskämtet!
Luderbea ringde mig igår, började impulsa om att vi måste göra nått i sommar, och de hade hon alldeles rätt i, som jag saknar min fruga!

Har precis ätit en god måltid me pappa och susanne, fårse vad som händer resten av kvällen dock inte så mkt tid kvar.
Blir väl en film och massa gott ser jag, susanne ha ställt fram Vindruvor, ostbågar, godis, chips och cheesepop.. Wonderful!

Tackförmig!


P.S Emma C = Stortofflarn;)!

Kommentarer
Postat av: Chris

Ta det lugnt med Adam så att han orkar springa något på träningarna i fortsättningen ;D

2009-04-04 @ 01:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0