Måndag

Jahaa då var Helgen över, inte för att de gör mig något för jag har helg hela veckorna .. de borde ni prova på:)
Fotboll Och adam de är vad min helg bestått av :) kollat på Asarum, kristianstad, asrums damer och mjällby, så sjukt underbart när alla fotbollpremiärer dra igång, otroligt tråkigt att man inte få vara med och spela premiär själv denna våren, nu är suget på fotboll värre än någonsin!

Att bli deprimerad av sina drömmar är ingen höjdare, Har väl alla varit med om..
Men jag ha aldrig varit med om att vakna upp i princip varje morgon och känna mig arg, ledsen eller att hoppet är som bortblåst.
Det är två Drömmar som turas om att göra mig deprimerad, en avslöja jag dessvärre inte :)
 Men en av dom är att jag spela fotboll och allt gå kanon!  Jag kan springa och drömmer att jag gör mål efter mål, men den drömmen sluta alltid med att jag vaknar, blir arg och inser att allt bara är en dröm och jag få vänta ett helt år på den känslan!

Varför är de så att man ska inse att man älskar en sak, och få veta hur mycket det betyder för en när man i princip har förlorat det? för tillfället eller förevigt?



Dagen för lagerberg ser ut ungefär såhär fånga upp den sista värmen av solen, laga något gott att äta, åka till träningen och köra Konditon, Teknik. Sedan komma hem och hoppas att visas något bra på tv och tillslut somna i sin egna stora säng alldeles ensam på riktigt lääänge känns de som..
Hoppas eran Dag åh kväll blir fin!
Puss&Kram

 

Kommentarer
Postat av: den bästa syrran

syrran då, tycker synd om dig. men du kommer ändå kunna göra allt du drömmer om, om du bara vill! jag lovar :) <3

2009-04-20 @ 18:48:35
URL: http://annaostergren.blogg.se/
Postat av: eggerz

hello there, hittade visst in här en sväng.. skojj med blogg!:) känner igen det där med drömmar..



Det är bara att kämpa på, sen får du se hur jäkla gött det blir när du äntligen får känna på gräset på riktigt igen efter det där året!:) Tips från mig: pajja inte andra knät efter ett halvårs fotbollsspelande bara, det är inte kul..



Keep up the good blogg-work!



//en gammal bloggare ; )

2009-04-20 @ 23:06:57
URL: http://borde.kanske.bö[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0