Sjuk igen

Blir så trött, är alltid sjuk.. ont i huvudet och illamående!
Men trots de har jag slitigt Har nämligen Jobbat idag, tänka sig ;) kanske trist att dela ut block och snacka engelska.. men ha alltid roligt med min nya kollega Emma :) så tiden gick som bara den! haha.
 
*Hållt på att städa mitt rum i två dar nu, sjukt att de finns så mkt skit i de lilla rummet, är äntligen klar nu.. har verken kläder eller några grejer kvar knappt! En ny gaderob tack !

Var även ute och gick kråkerumsrundan igår me susanne och pappa underbart väder, å vacker natur och blommor överallt :). Skönt med sommarkänslor!

Nu ska jag tvätta bort denna ansiktmasken och sedan äta massa gott till deperate housewife!

Puss&kram!


GRATTIS ännu en gång på födelsedagen hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt du e <3

2009-04-28 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0