Sunshine

You are my sunshine!



Solen skiner och mamma har lagat ananaspaj frågan är om den är ätbar? men de få vi allt  hoppas att den är!
Igår var jag hos min Adam, spelade lite fotboll och hade även två månader tillsamman :) Mysigt de!
Sitter och lyssna quiero una chica, den låten bli man alldeles lycklig av kan jag tala om.. något för er som ha de hopplöst där ute eller kanske för er som vill bli lyckligare än vad ni redan är! ;)
Har även bränt en ny CD skiva till oss i bilen skev, för ikväll bli de premiäråket efter spinning/styrke passet med Lotta och sen blir de även Susannes kycklingryta och trängas med skev i sängen!

Nehe mina vänner nu ska jag rensa gaderoben, som är lika jobbigt varje gång
Usch måste laga mat med, ha de fint!

Puss



Musikvideon är väl inte den bästa  !

Kommentarer
Postat av: Anna

syrran vilken bra låt äntligen nån mer än jag som tkr om sånt :)

2009-04-16 @ 19:46:17
URL: http://annaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0