Tisdag

Motivationen = 0
Åh palla springa slingan, köra intervaller och styrka medans dom andra kör passningsövningar, skott och spel?
Näusch motivationen var verkligen nere på noll igårkväll på träningen!
Idag är de spinning och styrka me Lotta, de brukar gå bättre och man är betydligt gladare när man slipper se sitt lag träna!!

Har kommit på en otroligt bra ide, som hade fått mig att känna mig så mycket bättre  & gladare.. ska ta de med sjukgymnasten imorgon se om hon gilla iden,  vilket hon troligvis inte gör.. Men de är värt ett försök!

Nog me klagande, vädret är underbart.. och har hittat en massa snyggt på internet som jag bara vill klicka hem!
 Ska nog ta mig en cykeltur eller bli de fika eller kanske en glass på glaciären?

jaja ha en bra dag! puss

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0