Torsdag

Fortfarande en sjuk Andrea, igår kom min Bästa vän kristian, hem från götet. Det blev Mys och trött kväll för mig och gynn, vi mådde inte så värst bra så bestämde oss för att  bara ta de lugnt me chips å dipp, de sprack dock rejält när Krille, jeppe och patrik vandrade in.. Ist blev det Mcdonalds, filur och hockeyn som jag velat se..  fick sitta och kolla på efterlyst tills dom kom,  tack vare gynn :).
Jaja.. ikväll kommer Adam till mig och så är de valborg & jag vill  verkligen se jämjös majbrasa.. om jag så få tända på den själv för allt eldningsförbud.. trött man bli.
Nu är de dags att ta Bussen ut till jämjö, äta god frukost hos farmor på altanen och så blir de SOL :).

Tack för mig ha en bra kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0