Bio, Fotboll

var snart denna helgen över Bio men lina och skev I fredags kollade på nån krigsfilm med brad pitt.. uppfattade aldrig vad den hette, men bra var den tyckte jag & Lina.. Skev förstod inte varför SS soldaterna dödade judarna som gömt sig under golvbrädorna.. så mkt var hon me i filmen hon åkte hemn efter 45 min orkade inte sitta still som vanligt!

Lördagen blev jag upphämtad av skev för att ta oss till rödeby, Derby som vi förlorade me 4-3 riktigt orättvist men så är de ibland!
Sedan var tanken, fest ute i rödebys skogar men bli inte alltid som man tänkt sig, lina å jag åkte till karlshamn me halv 9 tåget och ist blev de mat & film med ölme jimmie och adam.

Dagen bli tråkig! Ville kolla på olofström - noplen eller Lörby - Nättraby men de uppskattas inte av Adam och ölme inte!
Var sol nyss, och så helt plötsligt så öser regnet ner.
Kul dag!!

'Haa de fint mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vi saknade er på Kräftskivan, varför kom ni inte sen ?? :S:P

2009-08-31 @ 22:09:01
URL: http://isabellanrosander.blogg.se/
Postat av: Andrea

Mm, vet inte blevb så stressat... hur hade ni de?

2009-09-01 @ 22:47:12
URL: http://andrealagerberg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Okej synd, hade gärna haft er där :) Jodå det var bra, men blev lite mindre folk än vad som var väntat !

2009-09-04 @ 13:47:25
URL: http://isabellanrosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0