Jag lever ännu

Tänka sig, haft så  himla mkt för mig så har inte haft tid till att sitta här.

Kan tala om att jag ha varit sjuk i tre veckors tid, och jag är himla trött på de!
Om de inte bli bättre innaOnsdag så har jag förmodligen svinin fluensan eller så är jag allergisk mot något heltenkelt!


Har även firat Bella, hon börja bli allt för gammal.. De var underbart kul och träffa henne var så himla längesedan!
 För er som inte visste så lever hon ett liv i lilla lindesberg utanför örebro.. därav anledningen till att man aldrig ser henne!Måste säga Tack för en underbart  trevlig kväll :)

Jaduu, Annars mår jag otroligt bra för tillfället umgås enhel del  me  min kära pojkvän Adam, med Tonna, så mycke som jag bara innan hon åker tillbaka till Spanien!
Tränar varje dag, och träningen ger allt resultat :) Börja äntligen få tillbaka mina muskler igen..
och mina ben förvandlas sakta men säkert från små äckliga smala spetor till Lagerbergs fina vältränade elefantben igen.

Tack för mig ha en trevlig kväll!
Adios


Kommentarer
Postat av: Jennieq

När var och hur kunde man kalla dina ben elefantben? :P

2009-08-24 @ 22:56:40
URL: http://gynnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0