sängen

var även denna dagen/kvällen över, tiden går alldeles för snabbt för att hinna med själv!
   Var underbart att träffa becky ikväll, lika mkt skratt som vanligt när hon är i närheten..
 I Höst och vår så blir de absolut en visit i London, för att träffa henne pojkvännen nathan och varför inte träna lite dans när man endå är där? :). Hade luderstrippBea allt velat se mig göra ;) Ska få med mig Adam till England, tänkte jag.. så om man ha tur kan man pricka in nån bra fotbollsmatch också.
Kvällen bjöd även på kubbspelande, vilket slutade med förlust för oss damer me3-2, vilket var ett MYCKE orättvist resultat!

Maten blev som vanligt hemma hos farmor när vi ha våra grillkvällar.. grillat kött, pressad potatis, potatisgratäng, sallad och underbar efterätt Paj, bär och glass..Mums!

Har även agerat fotograf och stylist denna kväll..gjort frisyrer både på Tonna, Adde, Becca & Anna.. ägnade även en hel timme åt att fotografera Addepadde.. fick ligga ner på en smutsig matta & ta 100 bilder på när han hoppade på ett gupp med cyklen, otroligt intresant och roande vill jag lova! 

Ttrots detta har jag haft en helt underbar kväll me min familj, kommer kännas otroligt tomt, trist och ledsamt när mina änglar åker tillbaka till spanien nu på torsdag :( som tur är, så är både tonna å becca kvar en månad till :)!

Nog pratat!
Pusss ♥







 
B-SIVKET gäng!




Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

hoppas du har haft en bra dag.

puss och kram från mig, http://esth.blogg.se

2009-08-05 @ 00:41:34
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jotack :)

2009-08-05 @ 00:46:39
URL: http://andrealagerberg.blogg.se/
Postat av: Frugan!

Det hade jag betalat för att se ditt luder;)<3

2009-08-18 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0