12 dec

Igår var de idolmys me älsklingen.. åh ingen ha väl missat att Erik slutade som vinnare!
Idag träffade jag min lilla tonna som kommit hem till sverige nu över julen :).
oså blev de bilkörning med tonna, moa och adam till maxi cup.. för att hejja fram mitt nya lag oh gynnis och spana in motstånadarna ;).
Suget av att spela var något helt enormt! De finns ju inget roligare än att spela inomhus! Men Där satt moa och jag skadade, ledsna & helt uppjagade av att vilja spela!
Så är de, vi få ladda till premiären istället!

Ikväll var de korvgrilling i snön hemma hos farmor och farfar, åh vid nio blir de bioooo med min älskling!
Ska bli spännande att se 3dje filmen, Luftslottet som sprängdes.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0