16 dec



Hola Sunshine!


Nu är de snööö.. eller man kanske ska kalla de slask?, för lägger sig gör den då inte!
Inte här i storstaden iallafall!
HA inte haft tid att blogga alls, ber om ursäkt för de där mina trogna läsare! ;)
Jobbat mycket denna veckan, och haft allmänt fullt upp..
Min dag började med tennis sedan jobb vid 12, slängde i mig en chickenwrap på McD, onu är jag äntligen hemma.. Ska dock alldeles strax bege mig, Upptaktsmöte med fotbollen på rosenholm!

'Jaha gått folk imorgon förvänta jag min en StorKlem och gratulationer för imorgon är de ingen vanlig dag, eftersom de är min 20års dag! :) Happy B-day to me i förskott!

Lagerberg ha fullt upp, Pussochkraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0