2 december

Onsdag betyder veckans Vilodag, ingen träning så fick bli en lång promenad!
Hälsade på min kära bror på preem som bjöd på fika.. Träffade frida, dogge & henke & de blev Fika även denna dag på 13.

Finns inget bra me att vara hemma  i karlskrona, för de enda man gör är att fika, fika och fika!
De är de som gäller här, de är de enda vettiga man kan göra! Om man nu då anser att trycka i sig massa skit, hinka i sig kaffe, kolla på folk, snacka skit och gå igenom varandras liv som vettigt?
Sånt är livet-




Sitter och klicka runt på massa internet sidor och kolla runt på vad jag ska köpa till mig själv i julklapp?
ha kommit fram till att de ska bli ett par skor frågan är vilka de ska bli..
 



Svårt val mina vänner... oså ha vi tre till på nelly men funkar inte att lägga upp!
 nu ska jag trycka i mig mat igen, kolla på biggest loser.. sedan hoppas jag på simning med Frida!
Pussi love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0