9 Dec

Godmorgon sunshine, vaknade iofs för två timmar sen men ligger fortfarande i sängen och läser massa veckotidningar & skvaller!
Haft fullt upp så inte haft redigt tid till datorn alls, facenörden lagerberg finns intelängre! härligt!

Gårdagen tillbringade jag tillsammans me min bror i kalmar..  stan, ikea & 2 timmars tv bekymmer på mediemarket!
detta slutade med att alex hittade en tv som han tyckte om.. SOM inte gick in i bilen, tv fick absolut inte ligga ner eftersom de va en plasma, idiotiskt.. tycker han kunde lagt den ner endå!! 
Så de var bara att köra hem och hämta släp och köra upp till kalmar igen!

Kvällen slutade med simning med frida och plaskande i den varma barnpoolen & fika i rödeby hos fridas syrra!
Missade mitt favorit program DH så ska absolut ladda ner de nu alldeles straax!

Nu blir de mat innan jag dör av hunger, sedan ett möte och tennis spelande me Farfar :)

Ha en underbardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0