Run to the globen

Run to the globen Erik!
Känns som de är så gått som avgjort Erik & Tove gå vidare ikväll!
Själv hade jag velat se alla tre som finalister, meen helst calle & erik i final, som ska sluta me att erik ta hem hela skiten :)

Menmen Återstå att se gott folk ;)


Min dag ha varit helt åt helvete.. Jaa ha lidit av Grym huvudvärk!
men stått ut dagen, åh ikväll känns de bättre och smärtan ha ist benen tagit över..
Hade sluttest idag hos sparre med mitt knä, nästan 6 månader sen operationen.
  Trodde de skulle sluta me en utskällning och 6 pass till i veckan.
Men hade faktiskt gått förvånadsvärt bra, eftersom man egentligen kan säga att ja ligger två månader efter pga av svullnad och att de tog sådan himla tid för mig att nå slutsträckningen.
Så är lycklig today :)
Baksidorna var starkare än framsidan vilket är väldigt onormalt, men positivt! framsidan kommer av sig själv nu, så fort jag börja köra fler träningspass och konditionspass! ojoj nu börja idol igen.. Jag återkommer! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0