Alla är vi olika

Ja de kan man absolut konstatera efter dagens arbete!


"Uteliggarna" som handla godis och mat varje dag hos bea när hon jobba på rimi, var och hämtade mat 4 gånger, dom bytte till och med jacka med varann.
Visa människor är världens trevligaste, medans andra är sura, irriterade och allmänt otrevliga!
Sen ha vi dom som ställer sig och prata, om precis allt mellan himmel och jord, munnenn går, och går! oså ha vi raka motsatsen, dom som är socialt inkompitenta, vågar inte prata med främmande människor och gå omvägar för undvika en dialog!
Jadu, Alla är vi olika som sagt!

Började jobba sju idag på morgonen med Bea, och cheferna Kim, Ola och kertil!
Va hyfsat trött idag på morgonen somnade ungefär vi 3 tiden, bea och jag hade kvällspromenad och låg åh prata ett bra dag innan vi slocknade!
Ha världens roligaste jobb, för tillfället, så lite tråkigt när jag sa upp mig idag. Vi som ha hur kul som helst tillsammans, Idag så har vi delat ut flyers, bjudigt på våfflor, kakor och kaffe sedan hade vi ett litet möte  så lunchade vi  även på OD, som har världens godaste kycklingsallad! I love it!

Tänkte vila ögonen lite nu, innan jag ska äta igen, och träna med anna!
Sköt om er mina dudes!

"Jag vill ha svart kaffe, som in i helvete!! "
:)

 

Kommentarer
Postat av: enläsare:)

Får man fråga vart du jobbar/jobbade med? :)

2009-02-05 @ 00:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0