Alla ♥ -Dag

Idag är de alla hjärtans dag, och alla eller dom flesta umågs med sin Käraste, som man utrycker sig här. MEN Vad gör jag och Bea?
Jo Vi jobbar, men de gör inte så mycket jag har ju trots allt min Fru och älskare där & sen ska jag ju fira alla hjärtans dag imorgon ist :).
Det kommer iaf bli en sorglig Kväll, sista dagen på jobbet & alla dessa par överallt, Bea och jag hade som förslag att klä oss hel svart idag och sörja för att man inte få va med sin kärlek, Men Kim tyckte det var en otroligt dålig ide, vi ändrade väl uppfattning när han förklarade att vi hade varann.. Och de stämmer ju så väl de där kim! :)

Undra ja hur stämningen kommer vara på Onkel Donalad ikväll om de ska vara dekorerat med hjärtan, mys och kärlek eller om de bara kommer bli som vanligt.. att stället fylls även denna lördag med fyllon, bråk, dans och Par som borde köra sitt förspel där hemma ist för på onkeldonald... Aah ni, det återstå att se!

Kvällen igår va  iaf lugn & daeilig på jobbet, stod mest och pratade med folk. Visade mina goda sidor och var allmänt trevlig..
Sista tom&jerry kvällen/natten/morgonen med bea var de också, ha nämligen blivit en tradition de där, att varje lördag söndag när vi gå hem så har vi köpt tom&jerry kex.. usch kommer sakna de där!
För er som inte köpt dom där underbara kexen med vaniljsmak på länge, så kan tala om för er att man inte få någon leksak längre, inte för att de gör något så.. men tänkte bara eftersom man alltid fick de då man va liten, Jaja ointressant fakta!

Nu mina älskade vänner & även mina älskade ovänner så hoppas jag ni får en toppen dag/kväll med era nära Och kära!



 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst <3

2009-02-14 @ 14:07:26
Postat av: carolin

vad fin din blogg är nu, Happy Valentine's day! =)

2009-02-14 @ 22:44:00
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius
Postat av: Frugan

Åhh Tom och Jerry;) kommer sakna!!:(

2009-02-19 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0