Bryt ihop, och kom igen

Ja så som man bruka utrycka sig, inte sant?

 Träningen igår gick väl okej, ville så gärna vara med och köra skott & spel men ist sprang jag runt, runt, ruuunt planen.. pratade lite, körde några knä övningar sedan teknikövningar. Så underbart att bara få röra en boll, förstå inte hur man kan uppskatta de så pass mycke som jag gör!
Ikväll blir de utgång med lina & mina gamla jämjö vänner, Rikard, hansson och gänget.
Ska bli kul att träffa dom igen!

Nu ska jag hjälpa mamma handla, sen ut till jämjö å träffa mormor sen till mussekissen, och ge han lite kärlek, ha jag lovat farmor nu när dom inte är hemma :)

Ha en hyvenskväll så kanske vi ses på fredance :D.


Grattis min älskade Beaaaa, jag ringer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0