De var längesedan..

Varit otroligt dålig på att uppdatera hära, haft för mycket att göra helt enkelt!
Fanns betydligt mer tid i norge till denna skiten..

Vad har Andrea gjort dessa dagar?

Jadu, jag har träffat mina underbara vänner.
Varit hos Adam i karlshamn nästan varje kväll/natt :).
Varit i Lilla rödebybacken med min bror, och de bästa utav allt..  jag kunde åka skidor med knäet :)
Firat skev 20 års dag med släkten och vännerna!
Och jag har umgåtts med min tonna och farbror!

Vaknade tidigt även denna morgon, ha blivit en DÅLIG vana dedär, vet inte vem jag ska skylla på redigt ;)
Tonna, farbror micke, farmor och farfar lämnade de kallaoch trista sverige 8 idag på morgonen .Var jobbigt att säga Hejdå, men som tur är så träffa jag dom om en månad igen i Furenugiriola!
Idag blir de en bra dag, bada bubbelbad hos farmor i min ensamhet, hjälpa mormor & sedan åka till min Adam!

Här kommer lite bilder från vi firade skev!

    

   

Sköt om er mina vänner!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0