Dikt Emma Andersson

6 små syrror satt på ett tåg, en åkte hem och så var vi bara fem.
5 små syrror längtade till juldagen, en åt så hon fick ont i magen.
En syrra fastnade där hemma, endel säger hon är  lite lik Emma? (Andersson)
En månad senare var vi alla samlade, olyckligtvis gick Andrea och "ramlade"
På söndag morgon åker den skadade syrran hem, och vi är nu en mindre än fem.
4 små syrror ska nu hålla ihop, och hoppas på att tiden ska gå i 70 knop.
Imorgon är det alla hjärtans dag, vi funderar på om det är en kärleks lag? 
I vilket fall ska vi skiljas åt, är det kanske bara jag som tycker detta är hårt?
Den sista Mars är vårt äventyr slut och det är något vi alla tycker är lite surt.

Men en sak är säker, syrror är alltid syrror, syrror är syrroryrror:

En stabil insats Av Ludret:
http://Annaostergren.blogg.se


Efter att ha blivit kallad Emma Andersson av alex i 5 månader på onkel donald lämna jag de namnet bakom mig!
För jag är varken deltagit i robinsson ellerr opererat brösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0