En annan är teknisk / Och svaren på era frågor

Japp Andrea stjärnskottet Lagerberg ha löst internet problemet, jag delade även med mig av mina kunskaper till luderanna, som ha kämpat med de här i ca. 2 veckor.

I brist på annat så svara jag på några av mina läsares frågor ;)

Hur lång är du?
1.70

Vad hade du gjort om du vunnit 1 miljon?
Spenderat dom lika snabbt som jag fått dom, hade satt mig på första bästa flyg till alperna åkt skidor i 3 veckor sedan därifrån direkt till värmen efter de shoppat rejält i Usa :)

Vill du ha barn när du bli äldre? hur många isf?
ja, klart ha alltid velat ha 3 barn, två flickor och en pojke. Om jag hade fått bestämma hade jag velat ha barn nu men få väl vänta tills jag växt till mig lite, ha haft stadigt ett tag, ett bra jobb och levt livet lite.
Emma ha lärt mig allt hon kan ;).

Vill du gifta dej inom en snar framtid?
nja känner inget behov av de direkt

Är du allergiskt mot något?
nej, men ha börjat fundera på om jag är de mot gräs.


Hur snygg tycker du att du är från en skala från 1-10?
En 12a svara ja på de ;)

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Jag ha alltid sagt att ja kommer va rik, så tro på de.. känner sånt på mig!
Tror jag bor utomland någonstans i värmen, vitt hus nära havet.. Jag ha 3 underbara barn, världens bästa man.
Trivs med vardagen och mitt jobb som inte ska va allt för ansträngande ;)
 
Nämn tre saker som inte alla vet om dig?
1. Fick en pil i pannan som barn, så ha ett stiligt ärr
2. Är världens mest sockerberoende människa
3. Jag uppfattats som kall, okänslig av många, men är faktiskt  kärleksfull och är väldigt känslosam

Om du fick välja 4 delar av kändisar som du själv velat ha,  vilka delar av vilka kändisar?

Helt klart Eva longorias leende Och ögon
Tyra Banks hårfärg
Jessica alba kropp

   

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: :)

Tack!

2009-02-05 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0