Flink

Andrea lagerberg kan bara beskrivas med ett ord FLINK!

Vaknade även upp denna dag med solen i ögonen och toppenväder!
 Blev till att Träna Tidigt idag med min bästa vän, gick bra, men hade såndan grym träningvärk i röven och låren efter dom tidigare passen i veckan, hade behövt en vilodag men de har vi inte tid till beachqueen 09 satsa vi på.
Träffade bea halv 1 vid nationalteathern, kollade om min mobil kommit in på hittegodsavdelningen, skulle återkomma imorgon sa dom, men tvivla på om de finns sådana hyvens männsikor här i Oslo som skulle få för sig att lämna in den.
   Även varit på skattekontoret, ohja ha redan talat om hur mycke jag hatar de stället, och efter idag tycker jag om de ännu mindre, sista gången jag satte min fot där idag, Sköntdee!

Gratis bolle blev det med hos Amanda på deladiluca, så otroligt goda.. "nybakade" och chokladiga.. fintde!

Nu tänkte jag kolla klart på resten av filmen vi satte på tidigt idag på morgonen wanted, den med angelina jolie
Sedan bli det mat, vila och träning för andra gången idag och denna gången med Anna!

hadé 

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Mattias, KAKHUSET

Då får Flink ha en grym dag :)

Hälsningar ifrån KAKHUSET

2009-02-12 @ 17:18:39
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0