Fotboll

Jaha, pratade nyss med jönsson ska ner till träningen ikväll och köra en specialare med knäet. Ska bli skönt och komma ner och träffa laget och träna igen, fast kommer vara jobbig endå eftersom man inte kan vara med fullt ut.
Har iaf tagit fram och snörat på mig mina fotbollskorna som legat på hyllan sen jag skadade mig, alltså ett riktigt bra tag!
Var fortfarande lera/Gräs på dom, illailla Lagerberg :).

Igår var det hockey på schemat.
Mörrum vann och det var en riktigt bra match..

Blev väckt av Adam kvart i 6 idag på morgonen, sen ville han spela nhl för han var pigg och kunde inte sova.. snäll som man är så ställer man upp!
Har inte sovit en blund sen dess så min dag har varit total förstörd :P

Nu ska jag koll apå tv med emelie, sen ska mamma och jag städa och äta nått gott!
åh ikväl blir de trääääääääääning :D.
Pusskram!

Kan tillägga:
Min personliga städare har precis varit på besök polsk luderstädare vid namn Moa irakbomb wsterlund!



tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0