Fredagen den 13:onde

Jag som har haft sådan otrolig otur den sista tiden, borde hålla mig inne idag..
Fast är alldeles för fint väder för det, får helt enkelt hålla mig borta från alla övergångställen så klara jag mig förmodligen igenom denna dag också ;)

Som sagt Fredag idag och det börjar dra ihop sig mot hemfärd. Hade tänkt packa endel idag, eftersom imorgon kommer jag vara alldeles för trött för de efter kvällens hårda arbetande :). Känns som jag kommer glömma hälften här uppe, så som vi ha alla kläder och saker utspridda.

Nu ska Ni få höra Lagerbergs dags planer

  •  Städa lägenheten
  •  Packa
  •  Titta på vänner
  •  Möta Bea halv 4
  •  Gå på stan, kolla om min mobil, shoppa och äta
  •  Träna
  • Jobba

Ja de låter väl bra de där, KempeFlink skulle jag vilja kalla mig själv ;)
ha nu en bra dag och kväll, å ta hand om varann!

                                        ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0