Fundera på att byta namn

Ja faktiskt varför inte göra som phoebe, princess consuela bananahammock hade passat mig.

just nu sitter jag och irritera mig något jävulskt på spetan jag fick i mitt finger på jobbet igår, gör ont varje gång jag skriver.. ha gjort allt.. haft de i kokande vatten, försökt med pincett, försökt bita bort men inget går så ska skära bort den när jag skrivit klart här, hela fingret är  ju rött å varmt, inflamerat helt enkelt.. synd de är om mig asså! ;)

Nähe ni, nu ska jag snart krypa ner i sängen med anna, och josse!
men först ska jag operera mitt finger!
Godnatt dudes!

Saknar dig adaaaaaaam, om en vecka så är jag hos dig nu :)



Alla i världen kan inte cykla, konstigt nog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0