GodMorgon

Ja nu har jag vaknat till liv..
Blev ingen fest för min del, blev Hockey med adam, jimmie och lina ett mkt bra val av mig! :) Hockeyn var bra och så spara jag mig rejält med festandet tils nu på lördag!

I hässleholm gick de åt helvete, lyckas nog aldrig bli bra i mitt knä.. måste träna upp de ännu mer, vilket betyder att allt detta tar mycket läängre tid. Och jag som har välrdens sämsta tålamod, har defenitift inte tålamod till detta!!
Aah palla..

Ska snart ta tåget hem, ska träffa gynnis :) Ha en bra dag mina vänner!



Tycker om min Adam!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Sööötnosar ni får komma upp till mig snart! <3

2009-02-19 @ 22:59:48
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0