Mån 2 Feb

Jaha då var de kväll, dagarna gå så fort.. o de är ju bra för de betyder att jag snart är hemma hos Adam & Lina åh vad ja sakna dom!!
Min dag har varit bra, umgåtts med Bea. Kom nyss hem från gymmet  med anna på Elexia, är helt utmattad av träningen och bastandet! Bli till och lägga sig tidigt idag.. Anna vilket skratt hon har, hon sitter å gapskratta åt vänner,  ful hon är asså! :).
Kan också tala om för er att jag brytit godislöftet omedvetet, köpte en lakrisal idag 17 kr, de va väl billigt? jode!

Tänkte laga mig lite mat är riktigt hungrig, antigen bli det potatismos och köttbullar, eller så bli de pasta och kylllinggryta, a mat bli de nu snart iaf!
Ha en bra kväll! puss!
          

 
Jag och världens bästa vän!        &        världens sötaste kusin!




 


Kommentarer
Postat av: gynn

Adam & lina?

2009-02-03 @ 11:43:30
Postat av: Andrea

Sakna min gynn med

2009-02-03 @ 18:35:59
URL: http://andrealagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0