Måndag

Jadu idag är de måndag och 6 dagar kvar till Andrea lämna det kyliga, snöiga Oslo! '

Idag har det varit en extreme klockö makeover dag :).. Ha varit på stan med klockö och eftersom jag  handlade herromdagen och ska spara mina egna pengar till resor,  så tyckte jag vi kunde shoppa upp klockös pengar och köpa massa kläder till honom :).
Det gör mig precis lika glad att handla åt andra :) Jag fick iaf min vilja igenom och jag hittade enhel del fint till honom!

Efter stan var de dags att gör klockövännen ännu snyggare ;) Färgade håret & klippte honom, försökte jämna till det så mycke det gick.. men var inte de lättaste, eftersom han klipp sig själv lite som han själv velat de senaste året :).
Haha men bra blev det tillslut iaf!

Nu ligger jag på soffan, kolla lite smått på vänner lyssna på musik och vilar mig.. först snart bli det liv här i lägenheten igen när syrrorna kommer  hem.. därefter väntar träning, matlagning och övernattning hos Bea.. upp och jobba tidigt imon nämligen!

ha en bra dag och kväll mina vänner! :)




Jag vet att du läser min blogg, så därav yttra jag mig här!
bad for you, eftersom jag vet att du inte få reda på det du vill och letar efter här!
Jag gillar egentligen inte att skriva om känslor å problem, för de håller ja helst för mig själv!
 Men när du behandla mina vänner illa för att få fram iformation om mig så undra ja va du ha för problem?
Kom till mig ist om du undra något, så ska jag svara på allt du vill veta om mig!!
och ärlig ska jag vara, för ärlighet vara längst inte sant?

Tack för mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0