Mycke att se fram emot

Idag kommer kidde och gänget till Olso ska bli kul och träffa dom igen! mycket att se fram emot, Ja de kan man säga, snart åker ja hem bara 9 dagar kvar nu :)
Då få jag träffa Tonna, gynn å alla mina underbara vänner.
Den 18 till 21 är de träningsläger i alfas del pi som ligger nära valencia i spanien, men åka hem får dom allt göra själva.. för den 21 åker jag vidare ner till malaga, furengiriola till mina kusiner och farmor och farfar och stanna där 1-2 veckor.
Ska bli så skönt, hoppas att vädret är bra me, för de kan lika gärna vara varmt och sol som de kan regna och va kallt.

Ja lääängta så sjukt!

 
Furengiriola


Dags att handla frukost till mig och bea nu, sen bli de till att leta efter mitt pass.. och ikväll bli de jobb, ha en bra kväll mina vänner!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0