Ny vaken..

Ligger här i Adams säng och har nyss vaknat.. Borde gå upp, men förstå inte hur de kan vara så svårt och jobbigt, ligger så otroligt bra här nämligen :).
Ska  ta tåget hem snart, så måste resa på mig alldeles strax. Jag ska möta min bror och kusin på stan, vi ska gå shoppa lite och ta en fika!

Sen ha jag beslut ångest över imorgon, skulle egentligen festat, men eftersom både persson och berra ballade ur så tänkte jag  med göra de, sen fick jag nyss ett sms av lollo som åker hem från Göteborg idag enbart för att träffa mig och festa eller hur rostet? ;). Så ska överväga de här med utgång, men lutar mer åt hockey och mys me Adam, lina, jimmie och kanske tonna..
Men som sagt jag ska tänka på de, så inget klagande ännu tack! :).

Nähe dags att stiga upp & göra mig iordning!
Ha en bra dag!

Saknar min syrror i norge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0