osmart Andrea?

Egentligen är jag de smartaste av dom alla här uppe, Josse och jag kom fram till att jag är den som tjäna minst, men den som gör av med mest pengar och handla mest grejjer och mat! Konstig.. Vet inte vad jag gör av mina pengar, men försvinner gör dom.
En klänning som jag skulle beställa till nyår, som sedan tog slut ha kommit in igen.. så beställde den precis, kanske inte så smart, eftersom jag snart ska både till örebro och spanien.. men när Andrea vill ha nått så måste hon ha de, Slipper iaf ångra att jag inte beställde den direkt denna gången :).

Igår hade vi mysigt, Vi kollade på nerver back down, 3dje gången jag såg den..  USch Färgade josses hår nyss så känner färg lukten hela tiden, man bli typ yr.
Sofia åkte precis till jobbet preics,  å ja ska göra mig iordning nu ska möta Bea snart nämligen, ska till MR och sedan träna gå en sväng på stan, de kan bli farligt.. men ska inte köpa nått.
Ha en bra dag!

Its gettin hot in here
So take off all your clothes
I am gettin to hot, I wanna take my clothes off
Helgen Onkel donald låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0