Syrran är hemma


¨Hej mina vänner & ovänner! ¨
Helgens jobbande har gott perfekt, dock lite segt igår.. va så mkt att röjja undan så kom inte därifrån förens 05.15.
Lillsyrran ha äntligen anlänt till tevjes lägenhet från sin skidresa, vi ha saknat henne.. nu sitter hon där på sin stol med sin pyjamas, och allt är som vanligt igen.
Josse står och snurra i köket, fråga mig inte varför.. skratta gör hoon också, kanske ska prova de när man är deprimerad nån gång. Anna Och skev ligger på soffan å planera sin 20års fest, de kommer bli hur kul som helst.. hoppas de bli av bara, man vet ju aldrig med dom två.
Musiken är på, Akon och florida som går.. bra grejjer de dära.
Snart ska anna och jag ner till bundpris ska handla godis för 200, ha slagit vad om att vi inte ska äta godis på två veckor, från och med imorgon. jag kommer aldrig klara de, vet ja redan nu.. men om ja bestämmer mig för de helt, då ska de inte vara några problem.. de gäller bara att Andrea ska bestämma sig också, bruka dock inte vara några problem när de gäller tävlingar eller vad :).
Jaja tack för mig!

 
Josse ha visat sin konstnärliga sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0